5 Ekim 2013 Cumartesi

Why "maybe it will be sunny" ?

 "maybe it will be sunny" "belki yarın güneşli olacak" blog ismim bu.Yayına başladıktan sonra dedim ki " bir blog için neler  önemli acabaa?" birçok sitede yazan öneriler nelerdir sizce;

Öncelikle blog ismi KISA ve AKILDA KALICI olmalı.

Benim bloğumun ismi ne kısa ne de akılda kalıcı. Tabi büyük bir hayal kırıklığı :)

Neyse ben bloğumun ismini kısaltmayacağım ama akılda kalıcı yapacağım.

"maybe it will be sunny" bir çeşit başkaldırı ve aslında bir ergen tribi. Dışarı çıkarken rengarenk şallar alabildiğim için baharları çok seviyorum, tam çıkarken Annem "üstüne birşey al, üşürsün" der ve ben genelde annelerin bu tür uyarıları dikkate alınmadığında hep kötü sonuçlar doğurduğu için annemi dinliyorum. Genelde kıyafetime çok da uymayan bişey alıp tüm gün onu elimde veya çantamda gezdirip akşam eve getiriyorum. Halbuki anneme " belki de hava güzel olacak" diyebilsem ne güzel olur. uff çok uzattın ya

umarım akılda kalıcı olmuştur. neyse söylemesi çok güzel sadece "maybe it will be sunny."

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"maybe it will be sunny" this is my blog's name. I stared to publish. I checked up " what is important when choosing blog name" after to begining publish. :)
and I learned that there are some helping rules for having a good blog ;

* Your blog's name should be short, catchy and concise.and a big disappointment.
MAYBE IT WILL BE SUNNY

Maybe my blog's name is not short or catchy but I am going to make it "catchy"

Maybeitwillbesunny is a kind of rebellion.
while you are going out, your mother says  "take a jaket with you, you can fell cold" and all day you carry your jacket with you.

if you can say MAYBE IT WILL BE SUNNY everthing can be so good.

What do you think is it became catchy? You can see that, helping rules for having a good blog, is not impotant for me.

Anyway saying this so enjoyable. maybeitwillbesunny.




2 yorum:

  1. bence gayet akılda kalıcı olmuş canancım

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım da birleşik yazılıyor olmasından hiç bahsetmemişim. Eee ne yapayım artık o kadarını da aklında tutuversin insanlar :)

    YanıtlaSil